meet me in Amsterdam

I would sail across the world Row this boat from dusk til dawn To a place where we belong Girl your body is calling me There ain't no sunshine, no sunshine Where I was before (high) But I found the Love the warmth in your arms Won't you come closer, let it take over I don't need anything, I just want you When I saw her in my dreams, Never thought it meant a thing til I felt and Touched her skin, when she smiles, my knees go weak There ain't no sunshine, no sunshine Where I was before (high ) But I found the Love the warmth in your arms Won't you come closer, let it take over I don't need anything, I just want you ( min ) If there is a next time ( min ) If there is a next time Meet me in Amsterdam Meet me in Amsterdam Meet me in Amsterdam (min ) Meet me in Amsterdam Meet me in Amsterdam Meet me in Amsterdam Meet me in Amsterdam ( min ) Meet me in Amsterdam Meet me in Amsterdam Meet me in Amsterdam Meet me in Amsterdam (min ) Meet me in Amsterdam Meet me in Amsterdam Meet me in Amsterdam

Popular Posts